poniedziałek, 23 lipca 2012

001.


Pairing: Larry Stylinson

Fabuła: Czy podczas podróży statkiem może wydarzyć się coś ciekawego? Harry Styles - popularny piosenkarz młodego pokolenia w ostatniej chwili decyduje się na kilkunastodniowy rejs. Kilkunastodniowy rejs, który ma być tylko ucieczką od problemów. W innym świecie, świecie Louis'a Tomlinson'a nic nie jest proste. Ten zwykły chłopak zasmakował już wiele goryczy i upokorzeń, ale to nie stanie mu na drodze do spełnienia marzeń. Na jak wiele poświęceń i bólu może narazić się młody chłopak? 

Uwaga: W tej historii nie istnieje 1D. ( auć, boli.) Przewiduje sceny +18, więc jeśli nie jesteś pełnoletnia, lub zwyczajnie nie gustujesz w tego typu opowiadaniach zachęcam do kliknięcia czerwonego pola z białym krzyżykiem w prawym górnym rogu. Dziękuje!

Niebawem 002. / pozdrawiam.
@natsdirection

~*~

8 komentarzy:

  1. jaram się! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. informuj mnie koniecznie na fifi1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście będę czytać, jak każde Twoje opowiadanie o Larry... Kocham Twój styl, więc liczę na coś świetnego, jak zawsze ;) <3

    @MargaaStyles x

    OdpowiedzUsuń
  4. awww jednak się zdecydowałaś! :D idę czytać pierwszy rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli możesz to informuj mnie na tt @GosiaGlebocka

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem pełnoletnia, mogę czytać mamusiu? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu nowa (w sensie na blogu) ;p myślę, że zdecyduje się na czytanie, bo słyszałam, że masz talent i wcale w to nie wątpię!! ^^

    OdpowiedzUsuń